Programoversikt

Brukergrensesnitt

PsykBase er brukervennlig med enkel og direkte tilgang til alle viktige funksjoner. PsykBase er selvinstruerende og forutsetter ikke omfattende datakunnskap eller opplæring.

Startside

Din personlige Startside gir deg umiddelbar informasjon om dagens avtaler og gjøremål, innkommende meldinger og andre varsler og påminnelser.

Brukergrensesnitt, Startside
 
På din personlige Startside kan du klikke på oppføringene for å navigere til den relaterte informasjonen.

Avtalebok

PsykBases avtalebok gir en god oversikt over avtaler på en valgt dag, uke eller måned. Avtaler og nye pasienter registreres raskt og enkelt her.

Herfra har du også enkel tilgang til et sidepanel som gir deg detaljert informasjon om avtalen eller pasienten, og funksjoner for raskt å registrere eller endre opplysninger. Sidepanelet skjuler du med ett klikk når du ikke skal bruke det.

Brukergrensesnitt, Avtalebok
 
Avtaleboken i PsykBase

Avansert, men oversiktlig og nøkternt

PsykBase har mange funksjoner, og vi vet at for mange fort kan virke distraherende. I PsykBase kan du derfor skjule de du ikke benytter.

Brukergrensesnitt, Tilpasninger

PsykBase har mye innebygget logikk for kun å vise deg det mest relevante, men også utmerkede muligheter for egne tilpasninger av denne logikken.
Tilpass programmet til dine behov og din arbeidsflyt. Ikke omvendt.

PsykBase verktøylinje
Nederst finner du alltid PsykBase verktøylinje. Herfra kan du enkelt forflytte deg mellom programmets hovedområder.
På verktøylinjen vises også nye varsler og her finner du alle funksjoner for å endre personlige og sentrale innstillinger.

Effektivt og tidsbesparende

“Har du skrevet noe én gang, så har du skrevet det for siste gang”.

Vi har lagt vekt på at PsykBase skal være et effektivt og tidsbesparende verktøy. Derfor finner du avanserte funksjoner for automatisering av oppgaver gjennom hele programmet. Tidligere registrerte data fylles automatisk inn i f.eks. dokumenter og skjemaer. Timeavtaler og regninger kan effektivt repeteres. Standardverdier og adresser velges raskt fra lister, i stedet for at du må skrive det selv. Rapporter over virksomheten er alltid ferdige og er tilgjengelige med ett enkelt klikk.